Sunday 15 May 2011

artis negara islam tapi pakaian cam negara kafir

Salam..YO!!...aryni gua nk cite kt kowang tntg artis malaysia loni.. hui..Xnk klah doe dgn pkaian mat salleh kt amerika nun..!!
  Pakaian nk g amik anugerah cam pakaian GR*,padal anugerah besa2 je pn..kdg2 yg x trcalun lg pulun dr yg dpt ..hahaha..xphm tol aku.. mmg aku org besa tp aku org islam..yg pkai pn islam.. Kna musibah bnjir,tsunami negara aku gk kna klu tuhan murka..jd pkir2 lah sama.. masyallah..
 Ini baru ckit.xnk ar letak gambar real..ni bkn blog lucah or ap2 sama waktu dgn nya..tp blogger2 tgk la sendri ad mata tuhan bgi,..an,an
 Lgipun kta tw yg artis malaysia ramai pan-asia 2 yg over sgt..yg x pan pn nk wt gk..sgt2 bodo..kubur msg2..tp klu aku la jd mentri aku hrm kan artis2 seksi msuk tv..wt pngaruh negatif je..nk cri rzeki sksi2 jgn jd artis la kwn..g keja blakg lorong..lg kaya..hrm nye sma gk.tuhan bnci gk..keja halal pakai haram..bek haram tros... insaf la..
Statistik mnunjukan penganut islam di dunia mngkat n ramai yg brsyukur msuk islam.. tp kta x..dh dilahirkan islam nk jd kafir plak.masyallah..otak akal tuhan bg xgna.smpan..mengong nk mam..
K..la..sekian je coretan mmbosan kan ni..c ya..salam

No comments:

Post a Comment