Friday 27 May 2011

INI KISAH ADIKKU..

           Salam.. bro2 n sis2 diluar sna..aryni gua xtw nk tulis tntg ap..so..pkir2,renung2,usha2, aku trepandang adiku yg kcil molek yg sdg tdw kt bwh ketiak mak aku..
         Aku gtw skit biodata adik bgsu aku..nma akim,umur 5 taun...ok 2 je un.. Bru mmsuki pra sekolah sri adika raja.Mula2 nk dftr bkn main beria2..tp bila smpai kt sek..nanges dgn beria2 lak..xnk msuk klas..haha..lwk2.. Cian mak aku nk pjuk2 dia..mcm2 taktik mak aku gna..taktik sma lak tu dgn tktik pjuk aku time 15 taun yg pas..huhu..keropok,askrim..kfc mgkin mju ..hahha
          Agk keras pala gk la bdk 5 taun ni..dh bg betis nk paha..mgda+demand..dh la paha mhl..nk x nk mak aku pn kna la  bli pas blik sek t..brjaya gk pjuk dia msuk klas....tp bkn stop dstu shja.. bleh kta tiap ary nangis je..penin pala mak aku nk pjuk..tiap2 ary kfc.. taukeh kingyir pn jual kndg.. tu la nma nya ank..cian mak..grm gk aku pn.. k la..ak bgsu mg mnja lbh ckit...
 OK la ..stkt ni dlu kisah aku coret kan..t aku tulis lg ye..salam..wachaaaa!!!

No comments:

Post a Comment